E-mail: webshp@pencart.hu
Telefonszám: 36 20 915 7388
Üzlet címe: 1149, Budapest Nagy Lajos király útja 103.
Nyitva tartás: H-Cs: 8-17-ig P: 8-15-ig.
Hogyan regisztrálok?
• Webáruházunkban természetesen lehetősége van regisztráció nélkül is megvásárolni a termékeket, de amennyiben szeretne regisztrált felhasználóként vásárolni és kihasználni azon előnyöket, melyeket a regisztrált partnereinknek nyújtunk kérjük, kattintson a főoldal jobb felső sarkában szereplő „Belépés” szövegre és a megjelenő aloldalon válassza a „Még nincs fiókod? Regisztrálj ITT!” feliratot!
• Ezt követően töltse ki a regisztrációs űrlapot és adjon meg egy jelszót a későbbi bejelentkezéshez!
• Azon vásárlóink, akik egyszeri regisztrációs kóddal rendelkeznek a regisztrációs űrlapon megadott mezőbe írhatják be a kapott kódot evvel automatikusan aktiválva a kódhoz tartozó kedvezményeket.
Hogyan vásárolok, kosárba helyezés?
• A weboldalon többféle módszer keresheti meg és választhatja ki a megvásárolni kívánt termékeket. Használhatja a kategória listát, vagy az oldal tetején lévő szabadszavas keresőt is.
• A listában megjelenő termékek a dominón lévő kosár gombra kattintva azonnal behelyezhetők a vásárlói kosárba, de kattinthat a termékre is, így a kiválasztott termék adatlapjára irányítjuk, ahol részletes információkat talál, továbbá innen is kosárba helyezheti a terméket.
Hogyan küldöm el a rendelést?
• A megrendelésének elküldéséhez Önnek szükséges megadnia a nevét, a számlázási és kiszállítási adatokat a Honlapon található webűrlap kitöltésével és ki kell választania a rendelkezésre álló lehetőségek közül a kívánt szállítási és fizetési módot.
• Amennyiben már regisztrált a honlapunkon és be is jelentkezett fiókjába, az Ön kényelme érdekében egyes adatokat a rendszerünk már előre betölt(het).
• Miután meggyőződött arról, hogy megadott adatai helyesen szerepelnek, valamint a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt Termékeknek, akkor az ÁSZF és az Adatkezelési szabályzat elfogadása után (jelölőnégyzet kipipálása) a „Rendelés áttekintése”, majd a „Rendelés beküldése” feliratú gombra kattintva tudja megrendelését véglegesen elküldeni a Webáruházunk részére.
A rendelések kezelésének módja, értesítések
• A rendelés beérkezéséről emailben értesítést küldünk Önnek. Ezt követően hétköznapokon 24 órán belül, hétvégeken a következő munkanapon megkezdjük a rendelés feldolgozását.
• A rendelés elfogadásáról és a további teendőkről emailben és SMS-ben értesítjük.
• Amennyiben nem kap értesítést tőlünk kérjük, ellenőrizze a rendeléskor megadott adatok helyességét, esetleg nézze meg levelező rendszerében a levélszemét (Spam) mappát. Előfordulhat, hogy mindezek ellenére nem találja az általunk kiküldött értesítéseket, ez esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken, vagy írjon üzenetet a weboldalon a Rólunk vagy az Üzeneteim menüpontba található „ÍRJON NEKÜNK ITT!” feliratra kattintva.
A kiválasztott Termékek vételárát többféle fizetési megoldással tudja kiegyenlíteni. Az aktuálisan elérhető fizetési megoldásokról a honlapon több helyen (pl. ikonokkal) és a konkrét Termék megrendelésekor is tájékoztatjuk. A megrendelés végösszegének kiegyenlítése az alábbi fizetési módok igénybevételével lehetséges:
Készpénzes vagy bankkártyás fizetés személyes átvételkor
• Személyes átvétel esetén az üzletünkben készpénzzel vagy POS terminálon bankkártyával egyenlítheti ki rendelésének ellenértékét, vagy az átvételt megelőzően át is utalhatja azt (evvel kapcsolatban tájékozódjon a Banki átutalás részben).
Online bankkártyás fizetés
• Az esetben, ha az „Online fizetés Barionnal” módot választotta a rendelés ellenértékének kiegyenlítésére akkor a rendelés elfogadását visszaigazoló emailben megküldjük a Barion fizetési szolgáltatóhoz szükséges linket, ahol ki tudja egyenlíteni a rendelés végösszeget Barion fiókkal vagy bármilyen bankkártyával, melyet a Barion elfogad (bővebb információt talál a rendelés leadásakor az elfogadott kártyaszolgáltatókról).
Banki átutalás
• A megrendelés ellenértékét a Termék(ek) kiszállítását, illetve átvételét megelőzően banki átutalással is kiegyenlítheti. A banki átutalás indítása előtt mindenképp várja meg, amíg a Webáruház visszaigazolja az Ön megrendelését és megküldi Önnek a szükséges átutalási utasításokat. Az átutaláshoz cégünk díjbekérőt állít ki, melyet a Billingo rendszerén keresztül a rendelés leadásakor megadott email címre küldünk el.
• A rendelés azonosítót kérjük, feltétlenül írja be az átutalás „Közlemény” rovatába. A rendelés azonosítót a visszaigazoló email tartalmazza. A beírt bankszámlaszámunkat mindig többször alaposan ellenőrizze le (ÁSZF elején vagy a Díjbekérő Eladó rovatában található). A téves banki átutalásokért a banki átutalást kezdeményező fél, azaz Ön felel.
Utánvétes fizetés
• Ha a Termék árát annak átvételekor kívánja kifizetni, akkor lehetősége van ezt megtennie az „Utánvétel” lehetőség kiválasztásával. Fenntartjuk azt a jogot, hogy nem minden esetben jelenítjük meg ezt a fizetési módot a konkrét megrendelésénél. Utánvéttel maximum bruttó 499 999,- forintig terjedő rendelést tud kiegyenlíteni. Ezen összeghatár tartalmazza a kiszállítás és az utánvét díját is. A bruttó 500 000,- forintot elérő és meghaladó rendelés esetén a végösszeg kiegyenlítése online bankkártyás fizetéssel vagy banki átutalással történhet, melyre a honlapon felhívjuk a figyelmét.
Személyes átvétel
• Ön a terméket üzletünkben személyesen is átveheti.
• Üzletünk címe: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 103.
• Üzletünk nyitvatartása: Hétfő – Csütörtök: 08:00 – 17:00, Péntek: 08:00 – 15:00
• A személyes átvétel díja: 0 Ft (ingyenes)
Házhozszállítás
• Cégünknél a GLS és MPL Futárszolgálat gondoskodik a megrendelt termékek kiszállításáról, de bizonyos esetekben, főként mikor nagyméretű vagy túlsúlyos csomag kerül szállításra, találkozhatnak vásárlóink egyedi szállítási megoldásokkal is. Ezt minden esetben előre jelezzük az adott rendelést leadó vásárlónak.
• Házhozszállítás esetén kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben elérhető.
• Amennyiben az első alkalommal meghiúsul a kézbesítés a GLS ingyenes megkísérli a kézbesítést újból, melyről értesítést küld Önnek. A csomagjával kapcsolatosan a GLS ügyfélszolgálata a következő elérhetőségen és időpontokban áll az Ön rendelkezésére:
• Hétköznapokon: 07:00 – 20:00 óráig
• Telefonszám: +36 29 88 67 00
• Amennyiben az átvétel során bármilyen problémát, hibát észlel a terméken, csomagoláson, haladéktalanul jelezze a futárnak, és ha szükséges vetessen fel jegyzőkönyvet az esetről.
• A kiszállítás díja csomagonként: bruttó 2 190,- forint.
• A túlsúlyos és túlméretes rendelések esetében cégünk fenntartja a jogot, hogy a szállítási díjra a rendelés fogadását követően egyedi ajánlatot tegyen Önnek. Ezen ajánlat alapján Ön eldöntheti, hogy kéri-e a csomag leszállítását, vagy eláll vásárlási szándékától.
• Túlméretes csomagnak minősül a GLS által közétett körméretet meghaladó csomag, melyet a GLS a következőképpen ad meg: maximum 3m = 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság.
• Túlsúlyos csomagnak minősül a GLS által közétett súlyhatárt meghaladó csomag, melyet a GLS a következőképpen ad meg: 40kg-t meghaladó csomag.
Reklamáció, garanciális igény bejelentése
• A legegyszerűbb módja a reklamációs ügyintézésnek, felkeresni az illetékes márkaszervizt vagy a gyártó által megjelölt szerviz szolgáltatót, de amennyiben erre nincs lehetősége vagy segítséget szeretne ez ügyben kapni, mi is állunk rendelkezésére.
Lemondás, elállás
• A rendeléstől minden magánszemélynek joga van elállni a teljesítést követő 14 naptári napon belül, illetve a rendelés feladását jelző értesítést megelőzően következmények nélkül bármilyen rendelés lemondható.
• A lemondással és az elállással kapcsolatos ügyintézést a rendeléskezelés menüpontból tudja indítani.
• Részletes információkért kérjük, olvassa el az ÁSZF 6-os pontját!
A Süti/Cookie használatáról a weboldalon
• Weboldalunkon mi is sütiket alkalmazunk, mint azt már oly sok helyen megszokhatták, ezen sütik segítik a gyorsabb és egyszerűbb oldal használatot, mint a termékek és adatok gyorsabb megjelenítése.
• A sütik olyan kisméretű szövegfájlok, melyeket a webhely tárol el az oldalaikra látogató felhasználó számítógépén, illetve mobilkészülékén.
• Belső sütik azok, melyeket az Ön által felkeresett honlap használ. A belső sütik által gyűjtött információkat csak az adott honlap tudja feldolgozni és hasznosítani. Egy honlap külső szolgáltatásokat is igénybe vehet, amelyek szintén használnak saját süti-kat. Ezeket hívjuk harmadik féltől származó sütiknek.
• Állandó sütik azok, melyek – a munkameneti sütikkel ellentétben – tartósan el vannak mentve az Ön számítógépén, tehát nem törlődnek automatikusan, amikor Ön bezárja a böngészőprogramot.
Szükséges, hogy sütiket tároljon a gépem?
• Dönthet úgy, hogy nem szeretne eltárolni sütiket a gépén. Ebben az esetben indítsa el a böngészőjét privát (inkognitó) módban és nyissa meg újra weboldalunkat!
• Vegye figyelembe, bizonyos funkciók nem lesznek elérhetők (pl: automatikus kitöltési szolgáltatások, képek gyors betöltése), romlik a honlap nyújtotta böngészési élmény.
• Részletes információkért kérjük, olvassa el Adatkezelési szabályzatunkat, melyet a honlapunk alján lévő link segítségével tud megtekinteni!
© Copyright Pencart Zrt. | Minden jog fenntartva.
A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat és funkciókat hátrányosan érinthet.